VI HAR FLYTTAT TILL EN ANNAN SIDA OCH FR.O.M IDAG HITTAR NI VÅR BLOGG HÄR:

lisashundblogg.weebly.com

söndag 11 april 2010

JAKT-TRÄNING IGEN....












Foto: Erika Grybb



Hej !
Idag var det dags igen, jag fick följa med de stora på jakt-träning:-)
Åter igen fick jag mest träna på att vara lugn på min fäll, ganska trist men samtidigt är det så spännande att kolla in vad de stora får göra. Markeringar med skott och dirigeringar ut till
vita pinnar var dagens övningar.











Det enda jag fick göra var lite kontakt och fritt f
ölj övningar.

Foto: Erika Grybb



Efter träningen fick jag äntligen busa med min idol Ribe.
Oj, va kul det var:-))) Jag försökte hänga med henne och så plaskade vi i vattenpölar :-))



.

5 kommentarer:

  1. Söta Röja var jätteduktig idag :)!

    SvaraRadera
  2. Verkligen kul att träffas och träna idag! Härligt väder fick vi också!

    SvaraRadera
  3. åhh va bra att få vara med på de storas träning, det är ju preciiis vad vi behöver mera av oxå!! Gud va ni är duktiga på att träna!!

    SvaraRadera
  4. Härligt jobbat Lisa! Det behöver Polly också göra, bara vara still och vänta ;-) Annica

    SvaraRadera
  5. Kul att få vara med de stora, jag ska också få vara med snart och sitta still på fällen :-p

    kram från syrran Miso

    SvaraRadera