VI HAR FLYTTAT TILL EN ANNAN SIDA OCH FR.O.M IDAG HITTAR NI VÅR BLOGG HÄR:

lisashundblogg.weebly.com

onsdag 24 mars 2010

Matte är ingen vidare bloggare!



Idag har jag varit uppe på en "brandtrappa", matte tyckte jag var superduktig,!! På vår stadspromenad lekte vi på olika ställen, det var skoj och så hittade jag den här fina pinnen.


Härligt med vårsol och barmark:-))

Syrrorna Lystra och Miso går på samma kurs som jag, en valpkurs för "blivande stjärnor" , vi får se hur det blir med det;-)Om det ska ska bli en stjärna av mig så får nog matte skärpa till sig lite!! Kursen är väldigt rolig och vi får lära oss att både jobba och slappna av med en massa störningar. När det är vår tur gäller det att koncentrera sig, i söndags övade vi på ingångsträning på kloss, omvänt lockande(en knepig övning där jag ska lära mig att behärska mig och vara stilla för att få ..min belöning!!, vilka påhitt;-)!, , Som eget moment valde matte "början till budföring", det var jättekul, jag fick korv hos en jättesnäll person och sedan tillbaka till matte och där fick jag korv eller bus med någon av alla mina leksaker.

Kolla vad pluttiga de är jmf. med mig:-) Jag är längst till vänster sedan Lystra (minstingen) och så Miso. Matte vill visst få stopp på mitt växande... men jag vill bara säga att jag inte är minsta tjock!! Kanske lite högbent med rejäl benstomme;-)

Avslutar med en härlig vårbild från en av våra utflykter!
Hej så länge
/Röja

5 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Alla som vill får länka, mest "närmast sörjande" som besöker den här bloggen, ska försöka luska ut hur jag kan länka till er oxå... Håll ut!!

    SvaraRadera
  2. Vi har såklart länkat! Skönt att du tog saken i egna tassar nu när din måtte är så dålig på att blogga;-) Vi tycker det är så roligt att få följa er och se alla fina bilder på dig. Kram systeryster

    SvaraRadera
  3. Klart Röja är störst, det har ju hon alltid varit ;-) Men Polly är rejäl oxå *hehe* Sån trappa måste vi också gå i, ska bara leta upp en..

    SvaraRadera
  4. Duktiga Röja som är ute i stora vida världen och upptäcker saker :)!

    SvaraRadera
  5. Vad mycket barmark ni har! Härliga vårbilder.

    Det är lite olika modeller på alla systrarna, men mycket annat gemensamt verkar det som. Trygga, alerta, nyfikna och busiga. Nu ses vi snart om en vecka igen, oj, oj. Vi tränar men jag vet inte om jag blir så mycket klokare :-) Skulle behöva någon som står och tittar på mig hela tiden.

    SvaraRadera