VI HAR FLYTTAT TILL EN ANNAN SIDA OCH FR.O.M IDAG HITTAR NI VÅR BLOGG HÄR:

lisashundblogg.weebly.com

lördag 13 mars 2010

Hej hopp!! Nu har jag kapitulerat !! Trots mitt motstånd mot bloggar....

Hej på er!
Nu ska jag försöka blogga lite om ditt och datt mest hunderi, vi får se hur det kommer att gå men en underbar flattvalp i huset händer det mycket skojigt:-) Tycker även det är intressant och kul att läsa om andras hundträning så jag ska försöka berätta lite om vad jag pysslar med på den fronten.

3 kommentarer:

  1. Nosbilden är en favorit :)!

    SvaraRadera
  2. Nosbilden är en av mina absoluta favoriter också :-)!! Kul att läsa om era äventyr!
    /Camilla

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du har börjat blogga Lisa. Kommer genast lägga din sida till favoriter. Håller med Erika & Camilla, nosbilden är fantastisk :).

    SvaraRadera